Warunki wysyłki
KOSZTY DOSTAWY
- Dostawa darmowa* od 1.100 zł (bez VAT)
- 125 zł + VAT dla zamówień poniżej 1.100 zł (bez VAT)
(*) WARUNKI SPECJALNE:
Ractem, w celu zagwarantowania bezpiecznej i sprawnej dostawy, zastrzega sobie prawo do doliczenia dodatkowej opłaty w zależności od posiadanych przez klienta środków do rozładunku, dostępności miejsca dostawy i wymiarów zamówienia.
TERMIN DOSTAWY
Produkty dostępne w magazynie opuszczają naszą siedzibę w ciągu 24/48 godzin roboczych po dokonaniu płatności. Transport, w zależności od miejsca dostawy, dostarcza towar pod wskazany adres w ciągu 48/72 godzin roboczych od momentu wysyłki. Aby uzyskąc więcej informacji o terminah dostawy proszę skontaktować się z naszym zespołem handlowym.
DOSTAWA ZAMÓWIENIA
Produkty są dostarczane systemem burta-burta, na paletach na poziomie ulicy, pod adres wskazany przez klienta.
Prosimy o zapoznanie się ze specjalnymi warunkami z naszym działem obsługi klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 71 702 16 44.
Ani przewoźnik, ani Ractem nie są odpowiedzialni za odbiór palet lub opakowań. Klient jest odpowiedzialny za pozbycie się palet i opakowań własnymi środkami w odpowiednio przystosowanych kontenerach lub w punktach Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK)
INCYDENTY TRANSPORTOWE
Klient musi sprawdzić przy odbiorze zamowienia, dobry stan dostarczonych produktów, liczbę otrzymanych paczek oraz czy ilość paczek i/lub produktów odpowiada ilości wyszczególnionej na dowodzie dostawy.
W przypadku jakiegokolwiek incydentu klient musi to odnotować na dowodzie dostawy przewoźnika i poinformować Ractem w ciągu 48 godzin.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub incydentów związanych z zakupem można skontaktować się z działem obsługi klienta.
ZWROTY
W przypadku, gdy wybrany produkt nie odpowiada Państwa oczekiwaniom, mają Państwo 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru na jego zwrot, po uprzednim powiadomieniu telefonicznym lub mailowym.
Koszty związane z tym zwrotem ponosi klient.
Zwrot kosztów zakupu zostanie dokonany w każdym przypadku po otrzymaniu produktów w naszym zakładzie i po sprawdzeniu stanu towarów, które muszą być nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.
Kwota zostanie zwrócona ( z wyłączeniem kosztów wysyłki) w ten sam sposób, w jaki dokonano zakupu.
W przypadku, gdy klient otrzyma produkt w stanie uszkodzonym lub wadliwym, zostanie on wymieniony na taki sam produkt w idealnym stanie, pod warunkiem, że Ractem zostanie o tym powiadomiony w ciągu 48 godzin od otrzymania towaru.